måndag 3 januari 2011

Tuuungt!!

Herregud!!
Ställde mig på vågen i morse, eftersom jag bestämt mig för att nu är det dax att ta tag i vikten.
Man lägger ju på lite kg när man är nykär och blir sambo! =)
Det blir ju inte bättre av att man dessutom slutar röka!
Så på tre månader har jag gått upp tio(!) kg!!!!! Det är ju helt jävla otroligt!!
Från och med idag nu så är det stenhårt beach 2011 som gäller!!!
Hoppas jag reder ut det...
Maten har jag redan börjat med.
Ska skaffa mig träningskort idag, samt att jag ska åka och köpa nya träningsskor!
Min älskling råkade ju elda upp mina sprillans nya...! =)
Han trodde att det var gympakläder som hans x hade lämnat!! =)
Så nu så ser jag fram emot ett vältränat, piggt och rökfritt liv!! =D

Ha en fortsatt bra dag därute!
Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar