måndag 17 januari 2011

Varvar ner...

När jag körde hem och skulle svänga av på infarten här hemma, så stod grannens bil tvärsöver vägen en bit in och svärmors strax efter! Glashalt!! Så när jag skulle gå med Milou var det dubbarna på!

Sen satt jag lite i soffan och funderade lite, konstaterade att det bara är jag och ingen annan som kan göra något åt min vikt!!
Så jag fick tummen ur och kom upp på crosstrainern och bollade lite med min pilatesboll!! =)
Medans jag stod och trampade kom jag på vad jag skulle laga för mat!
Så efter mitt lilla träningspass, satte jag igång och gjorde rotfrukter i ugnen, stekt kycklingfilé och sötsur sås! Riktigt gott!! =)
Så nu sitter jag, min älskling och vovvarna och varvar ner framför tvn! =)
Om en liten stund börjar Beck, som får avrunda kvällen.

Ha en mysig kväll, för det tänker jag ha!! =)

Kram Ika

2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen!
    Det är så härligt att läsa att du har det bra nu! Det är de verkligen värd!!!!
    Saknar dig!
    Kram //Anneli

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!! =) Det är du oxå!! =)
    Saknar dig med och ser fram emot när du kommer ut och hälsar på!! ;))
    Kram!!

    SvaraRadera