lördag 8 januari 2011

Få fart på dököttet!

I torsdags var grannen uppe och hjälpte min älskling med jeepen han kört fast med på nyårsnatten...!
Han bjöd in dem på en öl/vin, så de skulle bara hem och fodra hästarna och duscha, så skulle de komma sen.
Så gjorde även vi. Duschade och gjorde oss i ordning. Tände lite ljus och plockade fram lite tilltugg.
Det blev en jättetrevlig kväll! Det gick åt en hel del öl...!
Hon berättade att hon varit instruktör på Nautilus och att hon brukade springa varje dag innan vintern kom. Hon berättade dessutom att hon hade skivstång och lite sånt, så vi kom fram till att hon skulle vara min PT (personlig tränare)! =) Så idag har vi varit ute och gått i väldigt rask takt med Milou och Gaston!
De gick hem vid 2-tiden på natten, så när man skulle upp klockan 5 på morgonen sen för att åka till jobbet, var man inte så kaxig...!
Men det är alltid trevligt med spontana infall! =)
Vi bestämde även att vi skulle träffas hos varann och kolla på Let´s Dance. Varannan gång hos oss och varannan gång hos dem. Ska bli himla trevligt! =)
Så efter att vi varit ute och gått idag, ställde jag mig på crosstrainern samt gjorde lite olika rörelser på pilatesbollen. Känner mig lite nöjd med mig själv! =)
Nu ska jag plocka fram tyget jag köpte igår och sy gardiner till storarummet och ta ner julsakerna.
Ha en fortsatt bra lördag!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar