fredag 21 januari 2011

Underbara fredag!

Denna fredagen har varit helt underbar!
När jag kom hem började jag med att lägga mig och vila med Millie och Gaston som kröp intill mig. Hög mysfaktor!
Sen började jag få massa sms så då var det lika bra att gå upp.
Gick ner och laddade tvättmaskinen. Hällde upp ett glas rött, lade upp de supergoda fikonen jag fått av Ullis på jobbet!! Färska fikon fyllda med whiskymögelost lindat med parmaskinka och toppat med pinjenötter!!!! Mmmmmm!! Mycket gott ihop med rödvin...!
Tog med det upp i min Ateljé plockade fram färgerna, ttände lite ljus och attackerade målarduken!
Det blev bakrunden på en duk och en färdig!! =))

Sen blev det soffan och Lets dance!! Myyys!!
En helt underbar kväll!!

Hoppas ni har haft det med!
Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar