torsdag 9 december 2010

Labil i humöret....

Hmm, får nog erkänna att jag är lite labil i humöret för tillfället.
Jag håller nämligen på att sluta röka....!
Då säger väl många i min omgivning;
Ok..., så var det dax igen! För vilken gång i ordningen?!
För er kan jag tala om att varje dag utan cigaretter är en seger!!
Att jag trillat tillbaks tidigare, gör ju inte de dagar mindre värda som jag hållt uppe på!
Men det känns annorlunda denna gången, faktiskt.
Känns som om det är ett avslutat kapitel!
Så då tycker jag faktiskt att det kan vara lite tillåtet att man inte hela tiden är som en solstråle! ;)

Är riktigt stolt över mig själv!
Klapp på huvudet!! ;))

Kramkram tills nästa gång!

Ika

2 kommentarer:

  1. Jag är säker på att du klarar dig denna gång! För mår man bara bra så fixar man sådana saker, som att sluta med laster.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Du får en klapp på huvudet av mig med. Du är så duktig. Kram

    SvaraRadera