tisdag 23 oktober 2012

Sömn!

Vad är det för rytm jag kommit in i?
Vaknar mitt i nätterna och kan inte somna om!
Som tur var var det lugnt på jobbet igår och en sjysst kollega, så jag kunde ta komp och sluta två timmar tidigare.
Rasade ihop i sängen när jag kom hem, efter att ha sovit hela två timar natten innan!
Sov väl två timmar, då jag hörde att svärmor kom in i huset med posten, som tur var, annars hade jag väl sovit runt!
Jag var så trött så jag glömt ställa klockan!
Sen åkte jag bort till min väninna som jag hade "Living and Room"-visning hos i söndags.
Jag hade glömt min pärm där.
Satt och babblade en stund, tills en annan väninna ringde och frågade om jag ville komma på middag, då min man redan var hos hennes man och mekade.
Så så fick det bli.
Vi gick och lade oss vid tio och somnade direkt båda två (eller alla fyra, vi får ju inte glömma hundarna...!)
Vid tre vaknade jag, gick på toa, sen var det kört!
Så fyra gick jag upp!!
För att vara tyst i huset och inte väcka min älskade man och hundarna, har jag suttit och läst gamla inlägg på FB och här i bloggen!
Intressant....!

Ha en härlig tisdag!

Kramar Ika

2 kommentarer:

  1. Vet hur det är, att inte få sova om nätterna.... ingen höjdare... Vi får bilda en förening, finns många med samma problem!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svinjobbigt!! =(
      Man mår ju inte bättre mentalt av det heller......
      Många kramar tillbaks vännen

      Radera