fredag 12 oktober 2012

Magic Bullet-kaffe!

Igår var jag på massage och zonterapi igen Madde på Hud & Kroppshälsan.
Det är alltid samma wow-upplevelse!
En riktig aha-känsla!
Så många riktigt ömma punkter jag har!
Man blir så förundrad över hur kroppen kan tala om hur den mår på olika ställen, genom att man trycker på punkter!
Jag blir så fascinerad!
Madde är så duktig, så proffsig, inte rädd för att ta i, samt dessutom väldigt duktig på LCHF!
Jag fick recept av henne på Magic Bullet-kaffe.
Testade det till frukost idag.
Riktigt gott!
Fick även lite andra mycket bra tips!
När jag kom hem igår var jag helt slut!
Kände hur kroppen arbetade febrilt, efter att Madde kört igång den!
Frös trots att jag hade pläden på mig och hade fullt sjå att försöka hålla mig vaken.
Klockan 8 igår kväll gick vi och lade oss och somnade direkt!
Vi sov hela natten!
Så idag är jag pigg och utvilad, redo för skolan! :)

Ha en härlig dag!
Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar