tisdag 16 oktober 2012

Självinsikt med många frågetecken???

Jag har ju äntligen börjat acceptera mig själv:
Som tex att jag är kraftigt överviktig, på gränsen till fetma enligt BMI....
Känns ju bra.....
Men jag hade faktiskt kännt mig i balans nu ett tag.
Jag har ju den turen att ha en underbar man som stöttar mig till fullo och alltid finns där för mig, trots att de måste vara tufft att hänga med i alla svängarna i min hjärna.
En väninna tipsade mig att mina berg-och-dalbanor berodde på serotoninbrist, vilket hon just gått igenom.
Så jag googlade om det, och hittade en naturmedicin som motsvarar den kemiska man får av läkaren.
5-htp heter den.
Eftersom jag känt mig så stabil ett bra tag nu, riktigt bra faktiskt, så tänkte jag att jag nog mår bra utan dem med.
Så när de tog slut nu, beställde jag inga nya.
Dumt beslut!!
Det blev ju inte bättre nu när jag fick magsjuka.
Dessa långa, vakna nätter på toa och i sängen.
När det blir vargtimmen, denna förhatliga vargtimme!
Så nu blir det att beställa dessa underverkstabletter!

Kram ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar