tisdag 30 oktober 2012

Fönsterbräda...

Idag vet jag vad jag ska göra!
Skruva fast fönsterbrädan i konsollerna!
Douglas (vår ena hund), råkade riva ner min mobil (som jag har larmet ställt i) inatt, så när larmet gick idag hittade jag den inte först!
Eftersom jag går upp 35 min före Henrik, så försöker jag ju givetvis vara så tyst jag kan.
Det är ju bara att tänka sig situationen tvärtom.
Att om han gick upp före mig, hade jag ju velat att han var så tyst som möjligt.
Så famlandes i mörkret letade jag efter något som lyste och gav ljud ifrån sig!
Bang, så körde jag pannan i ena konsollen till fönsterbrädan!
Aj som faaaan!!
Men till slut hittade jag telefonen och kunde stänga av larmet.
Rafsade ihop mina kläder, så det kunde bli lite lugn och ro igen i sovrummet, och gick upp.

Håll med om att det var en lite för dramatisk uppvakning?!! ;)
Hoppas resten av dagen blir bättre!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar