tisdag 1 maj 2012

Färdig för tippen eller??

Funderar på om jag börjar bli färdig för tippen?
Hur många sjukdomar och krämpor har jag inte drabbats av på sistone??
Känns som om det borde vara något riktigt allvarligt, som de inte hittar...!
Och det skrämmer mig om möjligt ännu mer!!
OK, operation i handleden då.
Prover om struma, ämnesomsättning och reumatism, bland annat.
Därpå röntgen av nacken och ländryggen....
Till att börja med!
Men det känns iaf väldigt bra med en läkare som kollar upp en ordentligt och bli trodd!!
Känns så himla bra att ha en sambo som verkligen ser hur man mår och anser att man ska hjälpa sin sambo då!
Kommer så väl ihåg när vänner till oss, när hon var sjuk och min sambo ansåg att det var självklart att hon borde få hjälp.
Så det känns så bra att veta att han har den inställningen! =))
Jag är verkligen en lyckans ost! =))

Kram på er och sov gott!

Ika

2 kommentarer:

  1. jeanette schliemann1 maj 2012 kl. 10:16

    Hallå gumman!
    Dags att vänja sej vid ålderskrämpor! :-D
    Jag har också gjort en massa undersökningar utan att de hittat nåt. Men det går rätt bra ändå!
    Jag har en kompis som opererat båda handlederna och det har blivit jättebra! Hon kunde inte ens knäppa bh:n själv innan...
    Ska tilläggas att hon inte jobbar med samma sak längre...
    Massor med kramar
    Jeanette, sliten småbarnsmorsa... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara Jeanette!! :) <3
      Ja, handleden fasar jag inte så mycket över, det är mer de andra sakerna.....
      Men det är så skönt att ha er vänner som peppar en!! <3
      Stora kramen tillbaks!

      Radera