söndag 20 maj 2012

Berg-o-dalbana

Just nu är mitt inre som en berg-o-dalbana.
Utåt sett verkar jag kanske lugn, glad o harmonisk, men inom mig är det så mycket som jag måste bearbeta för att må bra!
Emellanåt sjunker jag så lågt att allt känns nattsvart.
Jag fick lite tips på insiktsterapin hur jag ska bearbeta mina trauman.
Men jag har så mycket i bagaget, så jag vet inte var jag ska börja, utan har börjat nysta på flera ställen samtidigt.
Det har resulterat i att jag känner mig helt trasig inuti och ett riktig kaos.
Känns som jag bara vill skrika rätt ut i ren förtvivlan!
Som om inte allt det var nog, så blev jag sjukskriven hela maj, pga smärta i axel nacke och skuldra plus värk och domningar i höger hand.
Även domningar i höger ben och fot.
Ordinerad vila!!
Vad har man all tid i världen att göra då?
Jo, grubbla!!
Blir även operation av höger handled.

Det som till slut verkligen fick mitt korthus att rasa, var när jag insåg att jag var tvungen att avliva min, sedan 15 år tillbaks, trogne följeslagare.
Tack o lov för underbara Douglas som flyttat hem till oss och fyller upp Milou plats.
Ingen kan ersätta en annan, men kan skapa en ny kärlek.
Jag är så tacksam för mina underbara vänner, som verkligen finns där när jag behöver er!!
Hur ska jag reda ut det?!!!!
HJÄLP MIG!!

Kram Ika




2 kommentarer:

  1. Älskade vän! Du vet vart jag finns <3 Vet också att du fixar detta, fast det verkar svart..... Stora kramen!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns väldigt jobbigt just nu...! Kramar i massor!

      Radera