måndag 7 maj 2012

Inre kaos.

Just nu är det precis så det känns.
Som ett kaos inom mig.
Känslorna löper amok i mig!
Känns som jag gått i tusen bitar.
Att mitt inre är en enda spillra.
Otaliga spillror att försöka pussla ihop igen.

Kroppen som krånglar del för del, på sistone mängder.
Mina inre spöken jag börjat nysta i.
Var sak är vansinnigt jobbigt som det är!
Att sen behöva avliva sin älskade hund efter 15 år, går inte i ord att beskriva!!
Milou har varit som det barn jag aldrig kunnat få.

Jag är så oändligt tacksam över att min älskade sambo hela tiden finns där för mig, tröstar mig och fångar upp mig varje gång jag faller, trots att han själv är ledsen!
Älskar dig så mycket Henrik!
Är tacksam över de två underbara vovvarna vi har med, givetvis;
Millie och Douglas!
Jag har även underbara vänner, som finns för mig!!

Du finns alltid i mitt hjärta, min älskade Milou!! <3

Din matte Ika

2 kommentarer: