onsdag 2 maj 2012

Splittrade känslor...

Samtidigt som jag är glad och lättad över att läkaren tog mig på sånt allvar, gör det mig nästan lite orolig....!
Operationen var bara nåt i förbifarten!
Sen däremot röntgen av de olika ställena o proven för struma, reumatism mm mm..
Han pratade om så många olika så jag kommer inte ihåg en bråkdel!
Känns just nu som om hela min kropp håller på att rasa ihop!
Både fysiskt och psykiskt!!
Förra helgens insiktsterapi drog igång massvis inom mig.
Så tankarna far omkring från det mentala kaoset till det fysiska kaoset!
Bara det att lyckas plocka ut varje tanke för sig och sortera upp dem, för att sen lyckas få någon ordning på dem och bearbeta dem en och en...
Hur ska jag reda ut det här??
Vem är det som stöttar mig nu??
Vilka orkar stötta mig fullt ut?!!
Var är alla de som jag stöttat?!!!
De få jag vet jag kan räkna med är en bråkdel av mina fingrar på ena handen...

Sov gott

Kram ika

2 kommentarer:

  1. Gumman detta låter inte kul.Struman om det är det,är ju behandlingsbar jag fick själv struma för 10 år sedan.
    Symtomen på det är i kul, man känner som om allt är fel i kroppen, ungefär som man känner sig när man går in i väggen sägs det.
    vad är det som du ska operera? Mia
    Jag finns här om du vill prata.
    Kramar till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mia! <3
      Ja det är precis så jag känner!
      Operationen är i handleden, carpal, eller vad det heter...!
      Kram!!

      Radera