onsdag 23 maj 2012

Vara till lags...

Att vara till lags, är nog mitt mellannamn.
Att utplåna min egen identitet och åsikt för att bli omtyckt och älskad och försöka bli den människa jag tror andra vill att jag ska vara, har jag hållt på med länge nu.
Jag trodde det var något jag arbetat bort, men uppenbarligen inte.
Funderar fram och tillbaks vad det grundar sig i.
Beror det på utfrysningen på högstadiet pga epilepsin?
Beror det på det femåriga förhållandet i misshandel?
Eller kanske en blandning av det?
Hur ska jag komma till rätta med detta?
Snälla ni därute, hjälp mig!

Kram Ika

1 kommentar:

  1. Härligt att du varit rökfri så länge!!! Duktiga du!!!

    Ja du, att vara till lags..... Det undrar jag också på hur man blir av med...
    Önskar att jag kunde hjälpa dig med det, men jag kämpar själv med detsamma...
    Stora kramar!!!!

    SvaraRadera