söndag 29 april 2012

Frustrerad!!

Har sjunkit ner i min solstol nu, som min kära sambo tagit fram till mig!
Solen gassar för fullt, hundarna ligger och solar sig i gräset och husse mekar lite hoj.
Vad menar jag då med frustrerad, undrar ni väl!
Jo vad som gör mig frustrerad är den vansinniga värken jag har i axel/nacke/skuldra, som strålar ner i handen, armen och benet och gör att det domnar!!
Känns som om knivar och det bränner.
Tänk allt jag borde gjort idag, som gräsklippning tex, nu när det är sånt kanonväder!
Det gör mig stressad av att inte kunna göra nåt!
Det är ju inte lika påtagligt heller, som när man har influensa eller brutit något!
Jaja, nu ska jag inte sitta här och gnälla! :)
Tycker inte om att beklaga mig.
Positivt tänkande!!
Kan ju sitta här i solen och må bra!! :))

Kram på er
Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar