onsdag 18 april 2012

Två veckor och lynnig....

Imorrn är det två veckor sen jag slutade röka!
Känns bra! =)
Denna gången gör jag inte så stor affär av det, utan låter det bara rulla på.
Enda nackdelen är att viktnedgången kom i obalans...
Men men, bara jag blir av med rökningen och det stabiliserar sig, så ska det väl balansera sig så den går neråt.
Kan ju inte förneka att humöret svajar och att jag har kort stubin.
Märks mest på jobbet....! ;)
Jag är inte lika tålmodig och överseende som jag brukar!
Blir irriterad när de nedvärderar det kvinnliga könet hela tiden,
gör narr av min småländska mm mm......
Ja ja, det lägger väl sig så småningom, så jag kan fortsätta ta emot skit och låtsas att det rinner av mig...

Men jag måste säga att det går verkligen över förväntan!! =)

Ha en fortsatt härlig kväll!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar