söndag 8 april 2012

Snart dax för nr 4.....!

Jaha, då kör vi igen!
Sluta röka menar jag...
Efter en lång föreläsning av företagsläkaren om hur vansinnigt det var att jag fortfarande rökte, när jag haft en liten infarkt, så har jag samlat mod att försöka.
Fåfäng som jag är precis som alla andra människor, stå är min stora fasa att jag ska gå upp 10 kg som varenda gång innan jag försökt!
Jag har kommit fram till dag fyra nu iaf...
Jag som alltid brukar ha ett jämnt humör och för det mesta glad, har nu ett MYCKET labilt humör...!
Det gör ju inte saken bättre av att mina "magiska" tabletter 5-htp tog slut i veckan!!!
Måste komma ihåg att beställa dem, fort som f-n!!
Annars kommer allt att gå åt h-vete!
Vikten, rökningen och hålla humöret i hyfsad balans!
Fast i o för sig skadar det kanske inte att jag säger ifrån ibland...

I slutändan kommer jag nog må så mycket bättre plus att tyngden över bröstet kanske försvinner och flåset blir mycket bättre!
Positivt tänkande!! :D

Kram på er och ha en fortsatt härlig påsk!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar