måndag 16 januari 2012

Märkligt vad somliga snackar skit hela tiden!

Visst är det märkligt vad folk är snabba på att snacka skit och springa med lögner! Att påstå att man inte borde klara av att göra än det ena eller det andra om man har skadat sig! Att man inte skulle kunna skriva på datorn (eller mobilen som jag gör nu) när man skadat tummen/handleden! Jag har faktiskt en hand till! Men att man blev sjukskriven hörde tydligen inte dit!! Att läkaren ansåg att den behövdes vilas! Men det säger ju allt om de så kallade facebooksvännerna jag har som tror sån skit om mig!! Bara för att de skulle göra en sån sak innebär det inte att jag skulle ens tänka tanken!!! De som känner mig VET att jag ALDRIG jag inte skulle kunna drömma om något så idiotiskt!!!! Men vad är det man säger; Genom sig själv känner man andra....!!! För att vara vara tydlig; JAG ÄR INTE SÅN!!! Ika

2 kommentarer:

  1. Det ska gudarna veta att du jobbar mer än vad du borde ibland! Stå på dig!!! Jag vet att du inte skulle vara hemma om inte läkaren sagt åt dig! Saknar dig! Tänker på dig, kollar din blogg varje dag!!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Precis!!
    Tack min underbara vän!!
    Saknar dig med!!
    Förstår inte varför vi inte träffas oftare?!!
    Vi måste skärpa oss!!
    Massvis med kramar!

    SvaraRadera