tisdag 31 januari 2012

Kaffe!!!

Åhh, kaffe!!
Livets dryck!!
Det går helt enkelt inte att leva utan det!
I helgen tog nämligen kaffet slut till min Tassimo, i alla varianter, så vi plockade fram den vanliga bryggaren.
Men det visade sig att vi knappt hade något vanligt kaffe hemma.
Så i morse gick de sista bönorna åt!
Jag kände hur paniken kom krypandes, hur ska jag klara mig utan kaffe?!!
Eftersom min sambo glömde köpa igår, så sms;ade jag honom i eftermiddags för att påminna honom att köpa kaffe.
Som sagt, jag kan ju inte köra bil med ögat...!!
Så när han kom hem, så var han extra efterlängtad!
Han hade dessutom kommit ihåg det!
Ett paket med "vanligt" kaffe och ett paket med Latte Macciato till Tassimon! =)
Kvällen var räddad, så även frukostkaffet! =)

Kram på er!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar