torsdag 12 januari 2012

Djuriska drifter....!

Sömn!!! Vilket underbart ord!!!! Denna veckan har det onekligen varit en bristvara! Millie är i sitt höglöp nu och Milou har fullt sjå med att tillgodose hennes och sina drifter! Så även på nätterna..... Eftersom han inte är kastrerad och så gammal, får han kemisk kastrering, dvs hormonspruta eller rättare sagt p-spruta. Denna gången blev sprutan lite sen, så den dämpade inte drifterna att para sig! Efter att ha hållt oss vakna två nätter, kom vi fram till att jag skulle gå ner och lägga mig med Milou i gästrummet. Hahaha!!! Gus vad mycket sömn jag fick!!! Eller inte...!!! Han har stått och gnytt vid dörren nästan hela natten... Kul kul!! Så idag är jag trött så jag mår illa idag. Hittills är jag uppe i sjätte koppen kaffe... Ha en bra dag! Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar