tisdag 20 april 2010

Solsken!

Solen skiner och tillvaron känns allmänt bra! =) Lite trött kan jag ju inte förneka att jag är, men jag förmodar att det hade varit konstigt om jag inte kännt mig lite sliten efter influensan..!
Är så uppåt och spänd inför min väninnas flytt! Hon har köpt hus och får tillträde på torsdag!! Inte för att jag är nyfiken, men...!! Vill ju se hur det ser ut invändigt!!!!!!!! =)) En annan som älskar att inreda känner riktigt hur det brinner i min hjärna av idéer!! Hihi!!
Får väl ta och släppa loss lite av min kreativitet på en målarduk när ajg kommer hem. =) Eller greppa saxen och klippa tll något plagg som jag ritat och sy det!! =))
Inspirationen flödar!! =D
Dax att återgå till jobbet!! Lunchen är slut!!
Kram på er!!
Ika

1 kommentar:

  1. Kul att du är fit for fight igen vännen. Det är tur jag har en bästa vän som kan ge mig tips o råd.;) Tacksam för all hjälp jag kan få. kram på dig snygging.:))

    SvaraRadera