måndag 3 maj 2010

Vårtrött???

Suck, vad r det med mig? R helt slut när jag kommer hem från jobbet. Hjälper inte hur mycket vitaminer jag äter lr uppiggande...! Man testar ju allt...! Har dessutom haft molande huvudvävrk över en vecka...! Men men...! Sitta här o gnälla!! Kul för andra att läsa...?!!! Pah!! Knappast!!
Var nere i Småland igen i helgen. Skulle hjälpa min väninna som just flyttat in i sitt hus. Hennes egna hus!!! =)) Det blev inte så mycket gjort, började ju givetvis med att gå husesyn!! Wow, vilka potensialer huset har!! Sen satt vi o drack kaffe en bra stund och hon berättade om sina planer vad hon ska göra i huset. Men vi lyckades iaf montera ihop hennes nyinköpta sängram!! men vi var nog lite slitna båda två. Jag hade min förbannade huvudvärk hängandes som ett spännband runt skallen och hon hade legat i som en "ostamask" hela dan!! Hade onekligen dåligt samvete över att jag inte hade hjälpt henne med mer!!
Måste ju berätta om den jätte stora nyheten jag fick reda på idag!! Min systerson har blivit pappa!! En liten flicka blev det!! =D Önskar henne lycka till i livet!!
Nähä, nu ropar kudden på mig!!
Natti natt kära vänner!!
Kramar Ullis

1 kommentar:

  1. Det var härligt och träffa dig. Det går fler tåg. Det här projektet lär inte bli färdigt än på ett tag.;)Så då var ni en till i släkten. Underbart!!! kramar i massor. Eva F

    SvaraRadera