torsdag 20 maj 2010

Värme!! =)

Äntligen underbart väder!! =D Är det sommaren som kommer direkt nu?? =)) Idag var det premiär för shorts på jobbet!! Då får man riktig sommarkänsla! =) På lunchen önskae jag att jag hae haft linne istället!! En sån unerbar värme!!
På sistone har jag varit helt slut. Inte haft några krafter kvar när man kommit hem från jobbet. Knappt där heller. Har länge bara väntat på att jag ska rasa ihop i en hög. Igår kväll gick jag och lade mig redan klockan 21! Så idag käne jag faktiskt igen den pigga Ulrika!! =)) Det var så härligt. Det är så frustrerane att inte "orka" vara sig själv. Hoppas att det håller i sig nu...! Har många "bollar i luften" för tillfället....!
Ikväll blir det en softarkväll framför tv:n och tiigt isäng igen! =)
Kram på er ärute!!
Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar