måndag 19 april 2010

Positiv!

Efter att ha legat som golvad av influensan (utan knorr!) i en vecka, känns livet helt underbart, nu när man vaknar till liv igen!! =) Inte bara jag gör det, utan hela naturen!!
Fick ett ryck igår att gå ut i trädgården och röja bland syrenerna, döda grenar och sopor som de tidigare hyresgästerna dumpat där. Så fram med en sopsäck och fyllde den på 5 min! Sen gav jag mig på grenarna. Hmm, det märktes att man legat sjuk...! Efter en gren var jag precis genomsvett och helt slut! Men det blev någon mer...!
Sen tog jag fram häcksaxen och skulle ansa ett äppelträd som haren gått illa åt i vintras. Då bröt jag sönder ena skaftet!! så lite kraft måste jag ju fått tillbaks, trots allt...!!! =D
Men sen var jag tvungen att gå in o vila lite innan det bar ut till skärgården på kalas. Kände att jag inte var riktigt på topp än....!
Men nu sitter jag på lunchen på jobbet och skriver i min blogg. Känns så skönt att vara tillbaks!! =))
Kram på er alla goa därute!
Ullis

1 kommentar: