fredag 2 april 2010

Inspirationsexplotion!!

Hjälp!! Var ska jag börja?!! Solen skiner och det bara sprutar inspiration och idéer!!
Packa upp kartonger!
Påskpynta!
Vattna blommor!
Diska!
Tvätta!
Bädda rent!
Det är några måsten jag har idag o ska göra.
Men givetvis så poppar det upp massa saker i hjärnan som hade varit MYCKET roligare...!!
Plocka fram min scanner o scanna in gamla kort!!
Ta fram mitt staffli och måla en tavla!!
Sy någon av mina designer!!
Listan kan göras lång! Det är mycket roligare än alla måsten!! =)
Så det är väl lika bra att ta tag i mina måsten först, så får jag förhoppningsvis över lite tid att vara lite kreativ och få bli lite nostalgisk med att frossa i gamla kort!! =)) Samt att det vore kul att sy något att ha imorrn på påskafton! =))
Hoppas det verkligen blir en lååång fredag så jag hinner allt!! ;)
Kram på er där ute!
Ika

2 kommentarer:

  1. Hihi vet precis hur det känns! Ett sant vårtecken. =))kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du hann med både måsten och LITE ROLIGT!!! Eller mycket roligt!
    Kramiz Anneli

    SvaraRadera