lördag 10 april 2010

Mycket intressant information...!!

Så är det ännu en helg i Småland! =) Direkt efter jobbet igår, åkte jag bara hem och bytte kläder, slängde ner lite packning och tog med mig hundarna. Sen styrde vi färden söderut! =) min syster och systerson fyllde år igår, så det fick bli till min syster på kalas. Så bilen körde direkt till Hamra. Där blev det mycket god mat och fika! =) Icke att förglömma ett härligt sällskap!! =D Jag blir alltid så glad och stärkt till sinnet när jag träffar dem!! Nu har det blivit två helger på raken, så nu mår jag ju riktigt bra!! Hihi!!
Idag vaknade jag av att min väninna ringde och sa att hon var på väg! Vi skulle nämligen ut till min bästa väninna och hon skulle hålla seans!! Panik!! Blev väckt vid sex-tiden av Milou o han talade om att han var nödig, men jag tyckte han fick vänta lite till. Så jag somnade om o när min väninna ringde var klockan 9,40!!! Så det var bara att rusa upp o ut med hundarna, kasta i sig en macka o en kopp kaffe. Därefter bära ut packningen till bilen, eftersom jag skulle sova över ute vid Bolmen.
Så nu har det varit seanser så det står härliga till här ute!! =) Min väninna som är medium har åkt men jag och min bästis sitter och dricker vin o skumpa medans vi lyssnar på våra skivor från våra sittningar! =) De är klockrena!! Vi ar fått mycket bekräftat, som vi har funderat på...! =) Så häftigt!!! =D Har fått reda på att jag ska ut och festa med min mellansyster!! Det kommer jag att må bra av, sa mormor!! =)
Skål på er älskade vänner!!
Kram Ika

1 kommentar:

  1. Så härligt det låter!!! Ha det så gott, vännen min!!!!
    Kram

    SvaraRadera