torsdag 1 april 2010

Åland!

Nu händer det mycket omkring mig!
Min bästa väninna har precis skilt sig! Så jag fick idén att hon och jag skulle ta och åka till Åland, för att hälsa på min kompis som flyttade dit för några år och gifte sig med en ålänning. Innan vi åkte gjorde vi något jag tänkt i 20 år!! Vi åkte in till Norrköping på House of Pain och plågade oss. Vi tatuerade nämligen oss!!! =) Jag små tassavtryck som slingrar sig runt höger lår och min väninna en sirlig fjäril. Mycket stolta över att vi klarat av att genomlida smärtan åkte vi hem till mig och jag packade. Morgonen efter packade vi in i hennes bil och styrde kosan mot Åland! Kapellskär-Mariehamn. På kvällen blev det utgång på en pub som heter Park med ett liveband. Vi hade en himla trevlig kväll som vi avslutade kl 4 på morgonen!! Sovmorgon blev det givetvis, sen blev det en tur inne i centrum. Vi avslutade med att återvända hem på em!
En superkul helg som jag sent ska glömma!! =)
Kram på er
Ullis

1 kommentar:

  1. En helt underbar helg. Trevliga människor, bra musik o lagom berusande...puss på dig. kram Eva

    SvaraRadera