söndag 3 oktober 2010

Pyssel o knåp!!

Jösses vad kommentarer jag fick om att jag hade en gammal bild här!! Tyckte att det var bäst att justera det då....!! Hiihi!!
Men herregud vilket pyssel det var!! Tog en halv evighet ju!! Men nu så!!! En annan bild blir det sen, när jag boat in mig lite mer...! =) Hoppas det duger till er vänner!! ;)
Idag blev det en långpromenad på villovägar över skog och mark. Men en underbar runda blev det!! =)) Bara för att man inte hade fått med sig en påse, så lyckas man givetvis gå på massa kantareller!! Men nöden är uppfinningarnas moder; har man stora fickor på flien så proppar man dem fulla och går försiktigt vidare!! =))
Sen var det bara att sätta sig och rensa när man kom hem och skicka in dem på tork i ugnen! Så nu ligger de torkade och klara i sin burk!! =))
Sen blev det softande framför tvn och kolla på film!! =)

Kramar på er
Ika

1 kommentar:

  1. Snyggt blev det!!!
    Trodde först jag kom till någonanans blogg!
    Skönt att höra att du mår bra! :-)
    Kram vännen!!!

    SvaraRadera