lördag 23 oktober 2010

Härliga lördag!!

Oj, satt och kollade igenom lite olika funktioner på den här sidan, som jag inte direkt tagit mig tid till innan. Jösses vad finesser det fanns!!
Hittade massa statistiksidor...!! Hihi, det var ju riktigt kul att se att man hade så många besökare!! =)

Startade en blogg till häromdagen, men jag kommer nog att skriva mest i denna...! =)

Idag, en härlig lördag med sina traditioner (ni som känner mig, vet att Melodikrysset är en tradition som är svår att rucka på)!
Börjar med frukost och sitta och filosofera medans man tittar ut genom köksfönstret och undrar hur det går för älsklingen på tentan.
Sen, strax innan 10 gå över till svärmor och lösa Melodikrysset tillsammans med varsin mugg kaffe!! =)
Efter det hem igen och försöka börja pyssla lite. Blev att jag hamnade framför datorn istället.
Så ringer älsklingen och berättar att han klarat provet, bara ett fel!! Guud vad stolt jag är över honom!! =D <3
Efter en stund kom min gulliga svärmor in med lite lunch!! Så fantastiskt gott!!
Sen satte vi oss och fixade en blogg åt henne!! =)
Blev så inspirerad och fick tillbaks lusten att skriva i min egen, så nu tar visst inte orden slut!! =)

Kram på er därute!!
Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar