måndag 18 oktober 2010

Ang kommentarerna....!

Till vederbörande som har kommenterat i min blogg;
Eftersom jag vet att du brukar läsa min blogg och vet hur du brukar formulera dig, så kan du likaväl sätta ut ditt namn med, fegis!!!
Istället för att springa och sprida ut massa falskheter till din släkt och vänner kan du hålla dig till sanningen!! Eller har du förträngt den?!!!
När det gäller att skriva något negativt om en människa hänger jag inte ut något namn!!
Att jag träffar någon EFTER att JAG gjorde slut, anser inte jag som onormalt!!!
Inte heller att jag aldrig flyttade in i min lägenhet utan att vi flyttade ihop direkt!! Betalar trots det hyra för lägenheten, vilket hör till när det är 3 månaders uppsägning...!
Att du dessutom slängde ut mina saker som inte gick att komma åt från ditt jobb, som du sa inte gick att komma åt pga trasig lastbil när jag ville hämta dem, är rättsligt fel om du inte visste det....!
Förmodar att du har glömt att du fick min soffa, soffbord, tv samt resårmadrasserna och en sängram med nattygsbord! Mm mm...!
Samt att jag inte fick ta med mig möblerna jag hade ärvt av min mormor!!!
Hoppas DU är nöjd!!!!
Ulrika, ditt x!

4 kommentarer:

  1. Heja heja, du modiga, underbara tjej! Låt ingen stampa på dej pga att du vill ha ett underbart liv. Man får vad man förtjänar och förlorar det man inte förtjänar!! Önskar er alla lycka!!
    Kram från din namne och vän!

    SvaraRadera
  2. Håller med Ulrika, stå på dig gumman!!!!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Till att börja med så är jag inte ditt X och kommer ALDRIG bli det.

    Vad jag vet så gav du bort möblerna förra gången du flytta.

    Du säger att du inte namnger någon här men alla vet väl vem ditt x är?!

    SvaraRadera
  4. Till anonym;
    För att häva ur sig massa saker så är det rätt fegt att inte våga stå för sitt ord med med sitt namn!
    Men mao så är du någon som vet vem jag är...!
    Vilket är ännu fegare!
    Jag kan tala om för dig att det var matsalsmöblerna och inte resten!!
    OCH framför allt; Det är definitivt INTE ALLA här som vet vem vem mitt x är!!!!

    SvaraRadera