onsdag 13 oktober 2010

Äntligen!!!!!!!!!!!!!

Äntligen kan vi vara ett officiellt par!!! =D
Efter att behöva tänka sig för vad man ska säga, skriva,väga orden väl så det inte blir för uppenbart!!
Äntligen kan jag berätta för världen att jag och Henrik Thåström är tillsammans, tom sambo!! =))
Jag är världens lyckligaste kvinna!!!! <3 <3 <3
Han är allt jag har drömt om!! Trodde aldrig att jag skulle träffa någon som Henrik!!
Han är min själsfrände!!!
Ha det underbart tills nästa gång!! =))
Kram Ika

5 kommentarer:

  1. Säger bara fy fan så dåligt.

    SvaraRadera
  2. Jag är inte anonym, Utan önskar er lycka till!!!
    Kram vännen min!!!!

    SvaraRadera
  3. "behandla andra som du själv vill bli behandlad" Favoritcitat???? så lågt..

    SvaraRadera
  4. Är så enormt glad för din skull. Inte alla har turen att träffa sin soulmate. Önskar er all lycka. Många kramar till er båda från din bästa vän som också hoppas på sådan tur. ;)

    SvaraRadera