onsdag 27 oktober 2010

Postens service...?!!

När jag flyttade ringde jag Svensk Adressändring, som sig bör och meddelade att jag skulle flytta. sa att jag ville ha eftersändning. När jag inte hade fått post på en vecka och den fortsatte komma till min gamla adress, började jag undra. Så jag kontaktade Adressändring och där fick jag höra att det inte var anmält någon eftersändning! Eldade upp mig rätt så ordentligt, eftersom min post riskerade att brinna inne...! Men de lovade att skicka nya papper MED eftersändning och föreslog att jag skulle kontakta det lokala postkontoret och be dem hålla min post tills eftersändningen inföll. Så jag kontaktade postkontoret; "Ja givetvis, det är inga problem!", sa de.
Så igår när jag gick dit för att hämta posten, iom att det var räkningsdags, så var där en karl som släpade fötterna bakom sig och var allmänt dryg, som expedierade mig.
"...Näää, det är ingen post till dig här..., det står i pärmen attt den ska returneras till avsändaren...."!!
Jag blev så förbannad att jag hade kunnat gå upp i atomer!!
En bra början på en kväll jag verkligen hade sett fram emot....!!

Ha det bra till nästa gång!
Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar