söndag 11 juli 2010

Midsommar som gick i stöpet!

Denna midsommar går nog till historien!! En av mitt livs besvikelse. Oj, det lät dramatiskt! =)
Hade blivit bjuden till en fest som jag verkligen såg fram emot. Min bästa väninna skulle komma upp för att följa med. Hon kom upp på torsdagskvällen. Jag hade fått jätteont i halsen och var precis svullen så jag knappt kunde svälja. Hon åkte hem igen på morgonen. Själv fick jag lämna återbud till festen och jag fick åka till vårdcentralen.Halsfluss, halsböld och virusblåsor, samt 40 graders feber!! Men det som grämde mig mest att jag och min väninna missade festen!! Suck!! Istället blev det en jättekur med peniccillin i 10 dar.
Kram på er!!
Ullis

1 kommentar:

  1. Det ordnade ju upp sig i alla fall. Eller hur? O jag slapp ju det. hihi! kram fr bästisen. Eva F.

    SvaraRadera