fredag 30 juli 2010

Energidepå

Godmorgon på er!!

Sitter i stugan på Visingsö med lapen i knäet, nybryggt kaffe i muggen medans jag lyssnar på suset i träden utifrån!! Är inte det själavård?? Ren livskvalitet, när man behöver hämta andan!!
Ser fram emot min nya episod i livet. För det kan ju onekligen kalla det när man avslutar en episod.
Ska bli spännande att se vad den har att bjuda på...!! =))
Bostad har jag på lut...! =)
Än så länge, tack och lov, kan vi prata som normala människor. Hoppas bara inte det är en strutsmetod...!

Mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår.
Det sög onekligen ut all min energi att göra slut. Jag bara var. Sov, satt vid datorn, rökte. Osv!! kände mig lite som en zombie.
Men nu sitter jag här på Visingsö och mår så bra och tänker äntligen!! =D

Kram på er därute!
Hoppas di får en härlig dag!!
Ulle

1 kommentar:

  1. Härligt vännen att du mår bättre! Hoppas att du snart får tag på ditt nya boende!
    Kram från en vän här hemma!!!

    SvaraRadera