måndag 9 augusti 2010

Blodförgiftning

Idag har jag fått komma hem från sjukhuset. Har varit inlagd sen i måndags.
Åkte in på inrådan av min kusins sambo, som är sköterska, när hon fick höra att jag fått hög feber.
Fick en tid på jourcentralen, sen gick det undan!!
Prover togs och inget var som det skulle!
Blev ambulans till sjukuset, mer grundliga undersökningar, som visade att jag fått blodförgiftning pga urinvägsinfektionerna.
Så det blev att bli inlagd på infektionsklinik 20. Blev utskiven idag.
Minns knappt de första dagarna, var onekligen rätt drogad då...!=)
Men jag minns att jag saknat mina hundar något fruktansvärt! Hallucinerade att jag såg deras svansar viftandes jämte sängen!!
Men har fått se vilka som står en närmst, av ens nära och kära!
Dax att krypa ner under duntäcket igen, vilket jag saknat i veckan!!
puss o kram på er därute!! ;)
Ulle

2 kommentarer:

  1. Visserligen har du haft en sommar full med prövningar men erkänn att vissa guldkorn har den bjudit på.;) Tycker att du är värd bli riktigt lycklig. Det onekligen din tur nu vännen. Jättekram från bästisen. Eva F

    SvaraRadera
  2. Jag vet vad du menar med att man märker vilka som finns när man behöver dom mest.

    Hoppas du mår bättre Kram på dig.

    SvaraRadera