fredag 13 augusti 2010

Mitt o herr Peniccillins hatkärlek

Börjar kännas som om min blogg har blivit en sjukjournal.
Men det kanske inte är så konstigt, med tanke på att jag till o från, mest till!
Sen midsommar har jag käkat peniccillin nästan hela tiden.
Ska äta de här tom sön morgon, sen hoppas jag verkligen att jag inte behöver äta mer på år o dar!!
Längtar efter att inte bli så trött hela tiden, kunna njuta av ett glas vin, mm!
Som tur är har tiden varit guldkantad i allt elände, vilket jag ser fram emot att kunna njuta mer av.

Igår var jag och skrev på mitt hyreskontrakt till min lägenhet!! Ännu ett steg i rätt rikting!! =) Nu rör det på sig i rätt rikting!!

Så, soldis ute o jag är på härligt humör!! =)
Kram på er alla därute!
Ullis

2 kommentarer:

  1. Gott det händer lite skoj saker i ditt liv nu. Ska bli spännande o se din nya lägenhet sen. kram från bästisen. Eva F

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är på G igen!!! Höres snart igen!
    Kramen

    SvaraRadera