söndag 20 juni 2010

Omväxlande helg!!

Denna helgen har det bara hänt massa kul!!
Började ju givetvis med mitt Melodikryss, sen ska jag väl erkänna att jag blev sittandes här vid datorn lite för länge, med bröllopet på på tvn...!
Sen tog jag mig i kragen och började städa uppe i rummet jämte bastun, för att inreda min skaparateljé. Slet ner de fula, blekta gardinerna som suttit där sen jag flyttade hit. Hängde upp ett flerfärgat draperi i dörren, en stång att hänga upp tavlor på, satte upp en hylla där jag ska ha mina målarsaker. Sen hängde jag upp två ljuslyktor på väggen, mysfaktorn steg genast!! Har en bit köksbänksskiva som kommer att bli mitt arbetsbord. Ska bara ha tag på en lådhurts att ha i ena änden, så är det någon där ute som har en till övers så hör av er!! =)
Sen blev det impulsivt bestämt att vi skulle ut på landet och grilla och bada tunna!! Blev en superkväll!! =)) Hemfärden gick i soluppgången!! Sån fantastisk sommarkänsla man får då!! Ett lyckorus!! Sänggången blev 4,45.....
För att gå upp 8,45!! Idag skulle vi nämligen till Kolmården med jobbet! Skulle dessutom ut i skärgården och hämta den lille grabben.
Sen bar det av till Kolmården!! Säger bara vilken fantastisk upplevelse!!!!
Turen med bilen genom Safariparken var helt otrolig!!!!!!!!!!!! Jag är helt mållös! =D
Nu börjar det bli dax att varva ner, komma ner på jorden och ladda lite energi inför en ny jobbarvacka, som är Midsommarveckan!! =D
Sköt om er där ute!!
Kramar på er!!
Ullis

1 kommentar:

  1. Japp se nu till o vara utvilad för snart kommer jag med röda faran o då blir det party party. ASG!!! kram o puss från bästisen Eva.

    SvaraRadera