lördag 19 juni 2010

Invecklat, satsar på det kreativa istället!!

Hmm, att det ska behöva vara så komplicerat att ändra inställningarna på bloggen...!! Känner sig lite smått korkad...! Skulle gärna vilja att man kunde se hur många besökare man har. Det går ju inte att förneka att man är lite nyfiket lagd...!! =)
Sen blir det att ha en härlig skapardag!! =D Ska nämligen fortsätta med att göra i ordning i min skaparbod! =) Ska även försöka komponera en klänning till midsommar med. Hade tvättat upp 10 m sidentyg som jag hade liggandes i mitt förråd, men det kändes inte riktigt hundra rätt, så då gick jag och grävde lite till och då hittade jag två stuvbitar i tunt naturfärgat linne med vita broderade trollsländor på + att jag även hittade en vit viskosstuv. Det kändes däremot hundra!! =)) Det får det bli!. Så nu är de tygerna i tvättmaskinen och jag ska strax gå upp till min lilla bod!! =))
Kram på er så länge!!
Ika

2 kommentarer:

  1. Jag är en av dom som besöker din blogg! För det är nog ända sättet för oss att träffas.... :-)
    Kram till dig vännen min!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir vännen!!! =)
    Tack!!! =))
    Kramar till dig med vännen!!

    SvaraRadera