söndag 13 juni 2010

Flitens lampa...

Vilken härlig helg det har varit!! =D
Började gårdagen med att lösa Melodikrysset och äta frukost. Man får ju inte bryta sina traditoner! =)
Plockade lite sen, medans en altan började ta form på utsidan. Då kom studenterna på besök och hämtade en bokhylla till sitt nya hem. =)
Sen hörde min väninna på Vikbolandet av sig, som jag bestämt med att vi skulle ha en tjejkväll med igår. Så då blev jag utskjutsad dit och vi hade kanonkul!! =) Framåt midnatt blev jag hämtad.
Vaknade pigg idag av att solen strålade in i sovrummet. Frukost, sen kastade jag mig över ett land som var igenvuxet. På andra sidan huset hamrades febrilt på altanen.
Efter att jag hittat ytterligare en meter land under allt ogräs och nässlor, skrek min rygg. Så å gick jag och sträckte ut mig lite i sängen. Det var så härligt rogivande att höra hamrandet från altanen!! =)
Nu är altanen i stort sett klar, lite finlir kvar, landet kommit i dagen ytterligare en bit!! Känner mig helnöjd!!! =D
Så nu börjar det bli dax att fixa lite mat! Kryddstark tjockkorv och klyftpotatis med sallad till, får det bli!! =)
Ha nu en härlig söndagskväll!!
Kramar på er!
Ulle

1 kommentar:

  1. Hihi tur det är måndag så du får vila upp dig på jobbet. fniss! kram på dig snygging.;)Eva.

    SvaraRadera