tisdag 9 december 2014

Börja blicka framåt!

Nu känner jag att jag äntligen kan blicka framåt!
Depressionen har klingat ut, med medicin till hjälp och jag har kunnat trappa ner den, för att äntligen kunnat sluta med den!!
Är så glad!!
Äntligen har jag fått tillbaka mina tårar och är lättrörd igen! 
Trodde aldrig jag skulle sakna det! 
Har även slutat tappa mitt hår, tack och lov.
Hade jag hållt på ett tag till med det hade jag väl blivit flintis!
Även darrigheten har äntligen försvunnit!
Målade mina naglar igår för första gången på ett halvår!
Det gick kanon!!
Sist jag gjorde det blev det katastrof, då på självaste midsommarafton!!
Med ett nagellack som dessutom tydligen var för gammalt och inte torkade!

Nu kan jag äntligen börja mitt nya liv, vilket ska bli mycket spännande!
Nyfiken på vad det har att bjuda på!

Kramar Ika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar