fredag 16 november 2012

Alla har vi sämre dagar...

Igår var definitivt inte min dag.
Bråkade lite med min man precis innan vi somnade kvällen innan, vilket färgade gårdagen i mångt och mycket.
Bråkar gör ju alla emellanåt, så även vi! :)
(Men vi somnade försonade! ;))
Men man kan ju inte förneka att ett gräl tar onekligen energi från en.
Man bearbetar och smälter vad som sagts.
Men luften blir ju onekligen friskare att andas efter en urladdning. :)
För ovanlighetens skull så tog det hela dagen för mig att bearbeta bråket.
Så jag var väl inte den roligaste att jobba med igår, men var lite schysst och talade om att jag var på pissigt humör...! ;)
Sen skulle jag på teammöte med Living and Room i Norrköping.
Kl 18 trodde jag...
Kommer in med andan i halsen, lite förundrad över att det inte var några bilar, och får reda på att de ändrat till kl 19!
Jaja, kvällen var himla trevlig med många skratt!! :)
När jag kom hem hade min älskade man somnat på soffan! <3

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar