måndag 4 februari 2013

God vän+helg=superhelg!

Har haft en sån där superhelg.
Ni vet vad jag menar!
Tillbringade lördag-söndag med min underbara vän Ullis.
Vi hade bestämt att hon skulle komma ut och hjälpa mig att färga håret och sen äta gott till melodifestivalen.
Hämtade henne på lördags-em, när jag hämtade mina paket med nya demoprodukter från Living and Room.
Sen handlade vi hårfärg och lite mat innan vi körde hem till mig.
Håret blev kanon!
Medan färgen verkade slet vi upp paketen från Living and Room!
Massor snyggt var det!
Vi började även med maten då;
Grönsaker i ugn och fläskfilé-gryta.
Sen blev det mello för hela slanten för oss, Ullis, Henke och mig.
Därefter hade vi nostalgi på you-tube och spotify med gamla låtar!
Så avslutade kvällen med att tillbringa några timmar i spa-badet under stjärnklar himmel!

Ja, helt super blev helgen!

Kram Ika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar