tisdag 5 februari 2013

Firandet av min man!

Igår var det min mans födelsedag.
Jag älskar att uppvakta och komma på de perfekta presenterna! :)
Jag blev så nöjd med vad jag köpte.
Från hundarna fick han en varseloverall, som han kunde ha när de ska ut och gå. ;)
Då har vi varsin!
Av mig fick han en hydraulisk vedklyv, 3 t-shirts, en skjorta och en megastor påse ostbågar!
Givetvis en jättefång med rosor med!
Och en stor semletårta!
Det var ju flera som sagt att de skulle komma ut och uppvakta.
Helena kom in vid femtiden, så då hade vi paketöppning.
Hon hade köpt en fantastisk magnetkudde.
När klockan var sex, så började vi fika med Helena.
Det blev inte fler.
Mycket tårta blev det över.....

Men jag tror han var glad för min, hundarnas och Helenas uppvaktning.

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar