torsdag 13 december 2012

Vakuum

Efter en nästan euforisk känsla av att sluta på Luvata och börja göra verklighet av mina planer att starta eget, har jag nu hamnat i ett vakuum.
En förlamande känsla.
Gnistan bara blåstes ut förra veckan och en likgiltighet lamslog mig helt.
Måste nog börja skriva lista på vad som ska göras och stryka rad för rad.
Tack och lov har jag en väninna som är coach och hjälper mig hur jag ska gå till väga.
Någonstans ligger gnistan och glöder, så nu gäller det bara att hitta den igen.
Men jag förmodar att det är något jag måste gå igenom.
Det är ju trots allt som en separation.....
Verkligheten har väl börjat komma ifatt mig.
Egentligen är jag själaglad att det gått så här, att jag äntligen fått möjligheten att starta det lilla företag jag länge vetat!
Måste väl bara bearbeta sorgen att ha mist jobbet.....
Känns redan bättre...

Kramar Ika

1 kommentar:

  1. Kanske var det som behövdes för att du skulle få tummen ur. Blir kanon det här vännen. Kram

    SvaraRadera