söndag 7 september 2014

Fullspäckad lördag!

Vet inte vad som hände igår.
Jag vaknade kl sex och gick upp och gjorde frukost.
Jag som alltid brukar vara så morgontrött...
Tittade på en film (före detta fruars klubb) på min iPad (har ingen tv), den filmen får en alltid på gott humör!
Sen var det dax för melodikrysset.
Då började tröttheten komma ifatt...
Men jag löste det!
Tänkte precis lägga mig lite och vila när det knackade på dörren!!
Händer aldrig, ska ni veta.
Där står min fd svärmor och undrar om jag ska följa med till inredningsbutiken och loppisen här i samhället!
Kul!!
Efter att ha shoppat i inredningsbutiken tog vi en fika där i trädgården, mycket trevligt!
Precis när vi kom ut från loppisen ringer min pappa och undrar om jag åkt än till kalaset.
Jag hade fått för mig i min överarbetade hjärna att det var kl sex på kvällen, men det var kl två!!
Panik!!
Snabbt hejdå till Fd svärmor och springa genom duschen och göra mig i ordning.
Hade två timmars bilfärd framför mig till 30-årskalaset!
Kom trots allt "bara" 45 min försent!
Det var min systerdotter som fyllde år, som bor utanför Tranås.
Det var ett jättemysigt kalas!
Så kul att träffa släkten!
Mycket prat och skratt.
Så mycket energi jag fick!
Landade hemma igen vid tio på kvällen, pigg, glad och nöjd med min dag.

Kramar Ika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar